Kızlar 6+6 haftalık hamileyim belki postumu görenler bilir 5+2 bebek oluşumuna dair bir şey gözlemlenmemişti. Yolk sac vesaire hiçbir şey boş gebelik diye korkuyordum çünkü mayıs ayında da boş gebelik geçirmiştim bilenler bilir ve birçok defa olumsuz gebelik öyküm bir sağlıklı da doğumum vardı. Az evvel kalp atışını duyup geldim çok şükür inşaAllah sağlıkla ilerler ultrasonda 7+1 çıktı