Hiradila bu aralarda yediklerinizden ziyade çıkan değer sizin ufaktan gebelik şekerine yatkınlığınız olduğunu gösteriyor. Benim tokluk değerim de 151 çıkmıştı bazı diğer kontrollerden sonra gebelik şekeri tanısı kondu diyetle düzelttik düzelmese insülin başlanacakti. O yüzden aklınızda bulunsun beyaz ekmek yerine tam buğday ekmeği tüketin. Tatlı bir süre yemeyin en azından teşhis konana kadar. Muz çikolata pirinç şeker vs biraz uzak durun. Eğer gebelik şekeri yoksa bu zaten ispatlanacaktir sadece bir süre dikkat 🍀 hem bu sayede sağlıklı beslenmiş olursunuz bebeğe de faydası olur zararı olmaz 💜