Mine09 Gebesannee ben hep ictim ama hergun icmiyorum haftada 1 yada 2 cok icmemek lazim aslinda oyle duydum hergun bir fincan icsen yeterli olur diye duymustum fazlasi zararliymis
e_blue_sky_a Gebesannee sigarayı bıraktığım için, günde ya 2 su bardağı çay ya da 1buyuk sütlü kahve içiyorum. Bazen bir iki gün içmesem de, ihtiyaç duyuyorum. İçmeyince bebeğim daha hareketli oluyor
Smy17 Gebesannee 2. Trimesterdan beri günde bir fincan içiyorum. İlk 3 ay da tiksindiğim için içemedim yoksa kahve çok severim. Bazı günler içmediğimde oluyor tabii. Dışarıda decaf tercih etmeye çalışıyorum 😊