Son adet tarihinize göre alacaksınız. Sistemde doktor düzeltmiş ise haftamızı o ayrı. Mesela benim düzensizlik vardı adet tarihim yoktu. Detaylı ultrasondan sonra doktor belli bir adet tarihi söyledi sisteme öyle kaydetti ben ona göre rapor aldım. Ama siz 32. haftanız yani adet tarihinize göre 32.haftada gidin mutlaka