Hanımlar bugün detaylı ultrason da bebeğime bu tanı kondu çok şükür diğer herşeyi iyi bi sıkıntısı yok çevrenizde bebeğiniz de bu hastalığı olan tedavi ettiren olumlu sonuç alan oldu mu bilginiz var mi doktorum bi kaç aşama tedavi ile düzeldiğini söyledi ama sizlere de sormak istedim