Selam kızlar. Bugün 8+3 olduk. Fakat ben hiç bir belirti hissetmiyorum. Sadece karnıma elimi koyduğum da hafif bir yükseklik hissediyorum. Aşerme, mide bulantısı, baş dönmesi veya diğer hamilelik belirtileri yok. Hamile olduğuma eminim 😂 kalp atışlarını dinledik. Normal mi böyle olması? Benim gibi olan var mı?