Zeehraaaa Kokusu çok kötü o kokuyu alınca içerken yüreğim kalktı resmen bide ben normalde de ilaç yutamama sorunu var. Buda kokulu olunca zor oldu yutamadım ilk başta sonradan yuttum bol su ile😑
aysenuurr11 Zeehraaaa prenatal life kullaniyorum benimkinin de kokusu var oncesinde tatli bir sey yiyip oyle iciyorum emzirme surecinde de kullanilabiliyor. Sizin dediginizi bende icememistim yutmakta zorlanmistim belki de psikolojik
Kahramankentli Aynen bi süre sonra alışıyorsun ama kokusu kötü ağızda bıraktığı tat da kötü gerçekten napalım yapacak bişe yok
Zeehraaaa Kahramankentli yutarken kokuyu almamaya calisiriz nyse de kokusu kötü evet şu an ağzımda bi tat falann yok