Kubra_enc34
Kubra_enc34
Bir yorumda ben balıktan gelsin. :) Balık olmamdan dolayı memnunum. Tanıdıgım diğer balık kadınlarını da göz önünde bulundurdugumda cok konusmazlar. Az öz konusurlar. Diksiyon ifade kendini geliştirmeye ilişkili ancak boş konuşan balıklara denk gelmedim ben:)
Hayal dünyaları geniş, olaylara sadece kendi açısından değil çok yönlü bakabilirler.
Empattırlar. Hisli oldukları içinde karşı tarafın duygularıyla ilgili empati kurup davranırlar. Sezgileri güçlüdür.
Bakıklar için cok duygusal derler ancak mantıkları daha öndedir. Ancak bu sulu gözlü oldugum gerçeğini değiştiremez :) Balıklar için söylenen yanlışlardan bence çooook duygusal demeleri.
Ve yine ancak hisli oldugum için duygularıma göre karar veririm, yanıltmazlar ☺️
Sevgi her şeydir.