Mevlude_Sahin caglayaman 23+6 haftalığım ben. Bazen gün içinde çok hareketli oluyor bazı günler çok çok az. Eğer haftan ilerdeyse büyüdüğü için alanı dar olduğundan olabilir. Ama uzun süre hissetmezsen hareketini doktoruna gözükebilirsin
leylaaa1268 kızlarr, sağ tarafımda bir ağrı var 11 haftalık hamileyim, doktor randevum 1 hafta sonra, neden acaba böyle olan annelerimiz varmı? korkulu birşeymi acaba? 🥲
leylaaa1268 caglayaman tam olarak neresi bilmiyorumki, sol tarafta kalbimizin altı varya ha işte onu sağ tarafta düşünün, umarım anlata bilmişimdir🥲
leylaaa1268 caglayaman devam ederse yarın gidicem, ama korkuyorum umarım korkunç birşey değildir🫶yinede teşekkür ederim, bebek büyüyomu acaba belki ondanmıdır bilemiyorumki
caglayaman Oda olabilir canım ilk gebelik ya bende en ufak bişeyde yazıyorum valla :) Ama korkma inşallah bişey olmaz