Bagci01 Kızlar merhaba din doktora gittim enfeksiyon var dedi 20+3 haftalık gebeyim antibiyotikle fitil yazdı acaba bir zararı olur mu bebeğe bu antibiyotikten kullanan var mı aranızda
Pamuk Bagci01 1. Doktor yazmış burda sorgulamak bizlere düşmez. olarak enfeksiyonun bebeğe risklerini arastirirsaniz mutlaka kullanırsınız.