Hilalcikkk Arkadaşlar bazen gece uyanıyorum açlıkla ve halsiz hissediyorum başım dönüyor doktorum şekerin düşüyor olabilir dedi yaşayan varmı bunu
Dileksue Hilalcikkk ben şeker yüklemesi yaptırdım açlık şekerim düşük çıktı doktor az ve sık sürekli bişetler atıştır dedi salatalık gibi falan yataktan baş dönmesiyle kalkıyorum hep yiyince kendime geliyorum