Merhaba ben de 6. Haftadan itibaren yogun bulanti ve kusma yasiyordum bu sebeple vucuduma yemegi gec su icip sivi bile alamiyordum. Doktorumun tavsiyesiyle sadece hamilelere ozel bir mide bulanti hapi var gece yatmadan once 2 tane iciyorsunuz ve gun boyu bulanti olmuyor. Ben arastirdim gebelere yonelik oldugu icin bebislere herhangi bir zarari olmuyor zaten doktorumun verdigi ilacti. Bi danisip ilac yazirabilirsin cunku 14. Haftada olmama ragmen hala ilaci icmedigim gunler mide yanmasi ve ve calkalanma istifra yuzunden hayat kalitem dusuyor.
Bulanti kusmalar bunyeye gore degisiklik gösterdiği icin bir sey soyleyemem ama genelde3. Aydan sonra azalma oluyor deniyor. İlac kullanmak istemezsen gecene kadar beklemek gerekli ve bunun maalesef kesin bir zamani yok 🥹🩷