Merhaba kızlar 14 haftalık gebeyim ilk 3 ayda sac boyanmaması gerektiğini biliyorum bu sebeple sac boyamadım fakat artık sac diplerim cok uzadı ve asiri beyazlarım var 26 yaşında resmen nene gibi oldum. 3 aydan sonra sac boyatan var mi? Dip boyası ya da sarıya boyatan olan? Çünkü beyazları kapatmak icin röfle gibi sari yapmak istiyorum.