Ben hem e bebekten hem lcw den hem de malabadi markasından atlet aldım.
E bebekten kapsız emzirme sütyeni aldım kötü değil ama göğüsleri sarkıtıyor biraz tam toparlamıyor.
E bebekten ve lcw den kaplı emzirme sütyeni aldım, o kapları yukarı çıkıyor sağa sola gidiyor hiç memnun değilim sinir oluyorum.
Malabadinin kapsız emzirme atletini altım. Hem göğsü çok iyi kavrıyor ve sarkırmıuor. Hem kullanması daha rahat, en çok bunda rahat ettim diyebilirim.
Kullanım alanı olarak da evde kullanmak için emzirme atleti en rahatı özellikle kış ayları için. Sütyen giymeye gerek kalmıyor.
Dışarısı için esnek ve ipleri kesmeyecek bir atletin içine emzirme sütyeni tercih edebilirsin. Ama direk emzirme atleti de kulmanabilirsin
https://ty.gl/1c3z2thb5d bu da dediğim markanın örnek bi linki