SimayMiray16 Kızlar gebelik şekerim var Şuan için ilaçsız diyetle ilerliyorum ama bazen dayanamayıp birkaç parça birsey yiyorum 🙄 o kaçamağı yaptıktan sonrada mı bir saat sonra ölçüyoruz şekeri onu bilmiyorum aranızda bu şekilde ölçen var mı kafam karışıyor artık 🤷🏻♀️
Zynp12 SimayMiray16 evet yemekten 1 saat sonra ölçülür şeker gebelikte tokluk şeker sınırı 140 140 dan sonra yüksek kabul edilir
BoraRmysaEsndmr Ben de aynı durumdayım, doktor sabah aç, akşam yemekten 2 saat sonra ölç düzenli not al dedi. Normalde güzel ama kaçamak yapınca çıkıyor şekerim 😅
SimayMiray16 BoraRmysaEsndmr evet maalesef kaçamak yapmadan duramıyorum ya hamileyken çok zormuş 😀 hem kaçamak yapıyorum hem stres 🥹