Altin23 2 hafta sonra 12ye girmiş oluyorum ve ikili tarama için randevu aldım. Aç mı gideyim tok mu sabah mı iyi olur öğleden sonra mı kan alıyorlar mı yaptıranlar söyeleyebilir mi☺️ (Hastane ve doktorum Bilkent Şehir Has. Necati Hançerlioğlu)
Gubis7 Altin23 1 saat önce falan bende ikili tarama için kan verdim toktum aç tok fark etmiyor sabah veya öğleden sonra da fark etmiyor diye biliyorum yani ben özele gidiyorum bana öyle denmişti.
DENIZ_55 Altin23 tok gidiyorsun çünkü ilk ultrasona giriyorsunuz sonra kan veriyorsun önce kanı almıyor ultrasondan sonra istiyor kan canim
Mom_83 Ultrason kontrolü yapıp daha sonra kan alıyor aç tok farketmez diye biliyorum ben tokken vermiştim kan
Altin23 Mom_83 8.haftada aç kan istemişlerdi buna da aç mı gitsem tok mu bilemedim hastane baya uzak gidene kadar açlıktan bayılmayım diye 😂 teşekkürler
Babyismama Altin23 Ultrasonla normal rutin kontrol ediyor yani ikili testi ultrasonla yapmıyor kan alıyor onun için kan sonucun çıkınca doktoru aradım sonucu söyledi o şekilde
Altin23 Babyismama hımmm ben devlete gidiyorum ya kan sonucu çıkınca gel bakalım der büyük ihtimalle. Kaç güne çıkıyor sonuçlar acaba
Babyismama Altin23 ben özele gidiyorum ertesi güne çıkmıştı istersen e nabızdan kontrol et orada da gözüküyor çıkmış olurda gidip gösterirsin