Bcandan 27+4 haftalığım, günde 2-3 tane içiyordum bazen onları bile yarısında söndürüp atıyordum ama dün başka bir doktora gittiğimde kafa çapı 3 hafta geriden geliyor dedi. kendi doktoruma gittim, geç döllenmem olduğu için öyle göründüğünü söyledi. sadece 1 hafta geriliğin olduğunu onun da çok önemli olmadığını söyledi. sigara içiyor musun diye sordu, tek tük içiyorum dedim. bu yaşadığın şey sana ders olsun, küçücük bebeği zehirleme tamamen bırak dedi. keşke böyle bir korku yaşamadan önce bıraksaydım diyorum. şimdi inanın ağzıma bile sürmek istemiyorum. kokusu bile cezbetmiyor, aksine midemi bulandırıyor. darısı herkesin başına. geç olsun güç olmasın ❤️