Arkadaşlar merhaba eşim ile kan uyuşmazlığımız olduğu için hamileliğimin başında indirekt coombs testi yapılmıştı negatif çıkmıştı geçen hafta (28. Hafta) tekrar yapıldı pozitif çıktı. Yarın doktor ile randevum var ama doktor iğne yapılmayacak titre durumuna bakalım ona göre perinatolog ile görüşebiliriz dedi, çok korkuyorum 29+0 ım bu tarz durumla karşılaşan var mı?