videl Merhabalar, Ankara’da önerebileceğiniz tüp bebek merkezi ve deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
Musemma06 videl ben gittim Bülent ruso Kızılay da kliniği var direk tüp bebek yapmıyor önce tedaviyi yapıyor sonra tüp bebeği yapıyor kesinlikle çok öneriyorum benim yengem de o doktorda tüp bebek yaptırdı ben de tedavi için gittim kesinlikle tavsiye ediyorum
Ravza11 videl novaart tüp bebek merkezinde tedavi görüyorum suanlik memnunum bu ay Allah nasip ederse transferim olucak
Gunsel Ben doktor bulup ondan sonra onun çalıştığı tüp bebek merkezine gittim. Doktorum Bülent Berker merkez Genart
Gunsel videl evet doktorumdan memnunum. Normalde ben tedavi için gitmiştim. Ama yapılan testler sonucunda tüp bebek tedavisine başladık. 3. Denememizde Allah’a şükür tuttu . Şu an 9+6 ‘dayım
Musemma06 Musemma06 bu dediğim doktor eşinize de bakıyor sadece size değil eşinizde de de Bi sorun olup olmadığını da araştırıyor
Gunsel Fiyatlarda kesin bir şey söylemem mümkün değil, diğer merkezler nasıl bilmiyorum ve biz tedaviye 2022 kasımda başladık. Fiyatlar güncelleniyor ve biz eski hastaları olduğumuz için çok yansıtmamaya çalıştılar.