Yarendemir_q Kızlar sürekli karnım sertleşiyor. Özellikle geceleri daha çok oluyor. 40.haftaya bekler mi bilmiyorum doğumun habercisi mi? Göğüslerimde de ağrı var
3prens1prensesmom Yarendemir_q 35+4 benimde ayni sekilde kasilma olunca kasiklarima agri giriyor 10 15 saniye kadar surup bitiyor duzenli olsa acile giderdim ama duzenli degil dogumum sezeryan persembe kontrolum var bakalim neler olacak😌
3prens1prensesmom Yarendemir_q gunu verse artik derin bir oh cekicem 🤦🏻♀️ saglkla alalim kucagimiza 🤗
Zulfiye06 Benim kasılmam felan yok ama bebek karnımda gelisemiyormıs 😔 yarın gidicem gelişme yoksa yatıracaklar 😭 35 haftalığız daha çok erken değil mi 😭😔
Yarendemir_q Zulfiye06 olsun canım daha ne erken doğan bebekler var ki hemen öyle düşünme belki de gelişiyordur sorun yoktur