39.haftadayım hala doğuramıyom aslında hep sancılı geçirdim hamileliğimi 2 cm açıklık var nstte düzensiz sancı var normalde yatış verdiler ama yatmadım evde çekerim sancım diye ama eve geldim sancım kesildi alttan açıklık bakmak için zorladı beni korktum bende kasıldım baya herkes çocuk geri kaçtı diyor stresten dolayı diyor şimdide iki gündür ishalim. İshal ama böyle nasıl tanımlasam oturduğum yerde sürekli çiş yapma isteği var gidiyorum tuvalete kabız gibi zor yapıyorum ama sabah gidicem kontrole Bi ama burdan da fikir alayım dedim