Kızlar son adet tarihime göre normal şartlarda 15+3 olmam gerekiyor. Fakat haftasına bakıldığında bebek 15. Haftasında görünüyor ama kemik ölçümü yapıldığında 14. Haftada, bir hafta geri görünüyormuş. İki hafta önce 13. Haftamfayken yoğun şekilde kanamam olmuştu. Bir kaç doktora gittiğimde sebep bulunamamıştı. Bugün perinatoloji bölümüne gittim çok detaylı bakıldı. Plesanta aşağıda dendi. Kanamanın sebebinin bu olduğu söylendi. Bir de enfeksiyon var gibi duruyor kanamaya o da etki etmiş olabilir idra ve kan tahlili istendi. İçim biraz rahatladı. Şimdi bu Plesanta aşağıda olma durumu için yapacak bir şey dedi doktor, kendi kendine mi yükselecek. Ya da sizin böyle bir durumunuz oldu mu bu süreçte neler yaptınız acaba