1palyaco Kızlar bugün kan verdim bu beta ile bebek görünür mü sizce ? Merak ediyorum . Bugün doktor kontrolüm var normalde kese için bakılacak keseye de bakılmadı hiç . Sizce bebekte görünür mü?
1palyaco Merveeemsiii anladım büyük ihtimal bende göremem gibi neyse acelemiz yok sağlıklı olsun doğsun da 🌸
1palyaco Mihriban05 evet baya yüksek bir beta gerekiyor sanırım neyse sorun yok sağlıklı olsun doğsun da görürüz elbet 🌸
1palyaco Merveeemsiii maşallah evet bende bebek görünmedi kese gördük sadece inşallah bebeği de görürüz zamanla sağlıklı bir şekilde 😁🤲🏼
1palyaco birmucize1 çıktım. kese göründü bebek için erken sanırım inşallah bebeği de zamanla sağlıklı bir şekilde görürüm 😍🌸
Ilay-1 Hadi bakalım inşallah sağlıklı şekilde ilerler ikimizinde bende bu akşam kan testi vericem yarın sabahta kontrolüm var inşallah bende görürüm keseyi
1palyaco Ilay-1 amin inşallah 🌸 görürsün 🫶🏼 görmezsende stres yapma hemen görünmeyebiliyor geç olsun da güç olmasın sağlıklı olsunlar inşallah 🫶🏼