Benim de göğüs ucum hiç yoktu dümdüzdü. Başlarda emzirmekte biraz zorlandım bebek yakalayamıyordu yazık yavrum dakikalarca uğraşıyordu tutabilmek için. Göğsümün uç kısmının tamamını vermeye çalışıyordum. Kısa süre sonra emdikçe göğüs ucum çıktı normale döndü. Başta biraz gayret ederseniz kendisi düzeliyor