Betustrkmn Nasılsınız arkadaşlar. 38+3 haftalığız normali bekliyoruz. Bakalım hangi gün gelmek isteyecek heyecanla bekliyorum ❤️
Zeyken44 Bende sizin gibi normal doğumu bekliyorum bu ay 37+5 Şuan hiç bir belirti yok🥹 heyecanla bekliyoruz🫠💙