eaciftci
Kızlar bir kaç gündür bebeğim hep sağ tarafta toplanıyor orada kalıyor özellikle sabahları uyandığımda 35+3teyiz eskisi kadar çok hareketli değil doktor alanı daraldığı için bu durum normal demisti ama bilemedim aynısını yaşayan ya da bi fikri olan var mı neden olabilir ??