momormom Amcam oğluna dedemin, kızına da babanemin adını koydu. Biri 28 yaşında biri 25 yaşında şuan ama dedem ve babanemin tam tersi hayatları var. Düşünce yapısı ve yaşayış demiyorum gençler yani ilaki farklı olacak. Kader olarak, Huy olarak, hastalıklar olarak çok çok farklılar. Hatta 3. Çocuğunun ismi başka ama dedemin 2 hastalığını da taşıyor çocuk. Hep de esprisini yaparız adını alan bambaşka ama adını almayan aynısı diye 😄 ben de kayınpederimin adını koyucam ama inşallah huyu suyu çeker diye koyuyorum. Anlaşmazlık yaşamadık erkek olduğunu öğrenince ben teklif ettim babanın adını koyalım diye. Yanına da bir isim ekledik bekliyoruz bakalım ☺