Aycan1 Selam hanımlar benim yatışım yapıldı 5 cm açılmam var 38+5 haftalığım dualarınızı eksik etmeyin şuan suni takıldı bekliyorum 😢🤲
tugbadurmaz34 Aycan1 hadi gözün Aydın olsun inşallah canım benim darısı bana inşallah henüz yolun başı rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah normla doğum sanırım açılma olduğuna göre 🥰 bende normal çok istiyorum
Eda-ekici Aycan1 Aycan1 Ya bende 39 a girdim hiç ağrım sancım yok 5 cm açılman varmış hiç ağrın falan olmuşmuydu? Geçmiş olsun 🤗
Aycan1 Eda-ekici hayır agrım yoktu dün muayneye geldim çatı muayenesi yaptı 5 cm acıklık var dedi yatısını yapalım dedi ben kararsız kaldım bugün geldim suni sancı verildi 1. 1 bucuk saatte doğuma aldılar