Mercii45 7 haftalık hamileyim baktirdiğım betaHcg sonuçlarım 156-453-433-710 olarak çıktı. Şuan kanamam geliyor ve şiddetli bir kasık ve bel ağrısı çekiyorum. Ağrı kesici içsem bir şey olur mu? Düşük mü yapıyorum bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen
gamzecgr Mercii45 çok geç gelicekse eşiniz beklemeyin derim durdurabilirler kanamayı çünkü vakit kaybı olmasın devlet acil de bişi yapmazlarsa özel acile gözükün orda müdahale ediyorlar mutlaka