Minnos53 Bebeğim çok aşağıda ve Bi parmak ucu açıklığım var sanırım 40ı bekleyemicez var mı bu durumda olan 🤨
SudeUu Minnos53 31 haftalığım bebegımın tekmelerını kasıgımda hıssedıyorum Pazartesi doktora gtmem gerekıyor bebek mıdeden düşmüş her gören oyle dıyor ne olcak bılmıorm suan senın durumundayım
Minnos53 Albatros3501 sol karsığımda sancı var dün acile gittim ulturasyonla bebeğin kafasının kanala çok yakın olduğunu söyledi ve rahim kısalığım var üstüne üslük Bi parmak açıklık muayene etti 😐
Tweetybaby Minnos53 sol kasık sola doğru yatınca mı oluyordu sanki soldan çıkmaya çalışıyor o sırada hissediyorum ağrı acı başı aşağıdaydı 26.haftada şimdi 30.haftadayım ve hala ayaklarını tekmelerini yukarda hissediyrum hıçkırığını aşağıda aceba sol kasık sancısını biraz anlatırmısın özellikle bir pozisyonda falanmı oluyor
Minnos53 Zeliha66 ilaç vermedi yatış verdi onuda ben kabul etmedim sık kontrole gidicem haftada bir falan rahim boyunuda sormadım kısa olduğunu söyledi sadece
Zeliha66 Minnos53 keşke hastanede kalsaydın canım. Ama eve gelmişsin cok dikkatli olmalisin yemek ve wc dısinda ayaga kalkmamaya calış. Oturmak ayakda durmak rahim boyunu kısaltıyor. Ayaklarinin altina yastik koy. 3lt su iç. Mümkünse tuvaleti tek basına kullan enfeksiyon kapmamak icin
Deletedmom411 Minnos53 ben de dün gece acildeydim ve 22mm ölçtüm dedi daha önceki doğumdan kalmış 1 parmak açıklık var dedi daha önceden kaldığını nasıl anladı bilmiyorum ama muayene sonrası sümüksü Kanlı Akıntı geldi bana da yatış dedi kabul etmedim evde yatıyorum canım bebeğin hareketlerini takip et sen de 1 saat içinde 7 8 hareket hissetmeliymişiz ve 1 2 saat uyuyabilir korkma dedi sancı olursa durma acile git inşallah vaktinde doğarlar miniklerimiz
Minnos53 Zeliha66 belediyede çalışıyorum rapor vermek istedi doktor fakat çok fazla hiperaktif biriyim evde olursam oturamam o yüzden işe geliyorum çünkü burda iş başında mecbur oturuyorum 32. Haftaya bişey kalmadı zaten suyada dikkat etmeye çalışıyorum bakalım hayırlısı artık
Deletedmom411 Minnos53 bol bol da su iç canım benim enfeksiyon çıktı birde toz ilaç kullandım o da erken doğumu tetikliyormuş
Zeliha66 Minnos53 sen bi parmak acıklıkla bide calışmayı mi düsünüyosun kiz allah korusun dogurursun. Ben erken dogum riskim oldugunu ögrendigimin ertesi günü tasındım normalde cok temizlik yapan birisiyim alıp biseyi biseyin üstüne koymadim bebegimden önemli degil. O küvezde yatanaca ben evde yatarim
Minnos53 Deletedmom411 sanada geçmiş olsun Canım hareketleri gayet iyi herşeyin hayırlısı allahtan 🙏🏻
Minnos53 Deletedmom411 Allah’a şükür bu zamana kadar hiç enfeksiyon olmadı inşallah böyle geçer 🤦🏻♀️
Deletedmom411 Minnos53 inşallah canım, dün gece nst çektiler sancı çıkmadı karın ağrısı vardı enfeksiyondanmış, ben de geçen hafta verdiğim tahlilde hiç lökosit çıkmazken dün acilde 30 lökosit çıktı yine de ağrın olursa bir ihtimal aklında bulunsun
FundaElmaYazici Minnos53 bnde 30+3 üm bnmde kafası aşağıda 30 mm rahim boyu nst de sancı çıkıyor hafif adet sancısı gibi sancılarım var . DokTor bir 6 hafta daha dayan diyip duruyor bizinkide erken gelecek sanırım. Allah hayırlısını nasip etsin hepimize sağlıklı bir şekilde kucağımıza alabilmeyi nasip etsin inşallah 😊
Minnos53 Zeliha66 tabiki orası öyle ama İnan içim içime sığmıyor duramıyorum evde olunca 🤦🏻♀️ Hastane allahtan hemen karşımda 😂😂 zaten bir daha hafta son ne kadar işte olursam benim için o kadar iyi diye düşünüyorum
Minnos53 Deletedmom411 teşekkür ederim zaten ağrım olunca hemen gidiyorum erken Doğum korkusu yüzünden
Beriliko Bende aybıyım 1 haftadır yatıyorum hiç kalkmadan bugün kontrole gidicem 30+1 im bebek çok aşağıda dedi banada açılma yoktu ama oldumu bilmiyorum sizin kilosu kaç
Tweetybaby FundaElmaYazici peki nst ye bağlanmasının gerektiğini doktor mu söyledi siz kasılmam falanmı var dediniz nasıl oluyor aceba30+3üm herkese geteklş nst o haftada ben gittiğimde kontrole 17sinde 31+3olmuş olucamda merak içindeyim
Minnos53 FundaElmaYazici amin amin bekleyen herkese nasip etsin 🙏🏻 Sancım çıkmadı ama işte açıklık var
FundaElmaYazici Tweetybaby cnm bnm geçen perşembe ve cuma hiç geçmeyen bi hareket dahi ettirtmeyen sancım oldu mide kısmım patlıyor gibiydi yemek şu hiç bişey yiyip içmedim. Acile gittik bebekte sorun yok denildi. Sonra başı çok aşağıda ćok baskı var dedi . Alttan rahim ağzına baktı ultrasonla 30mm çıktı. Bir de elle bakım dedi çatı muayenesi yaptı. Tmm nst ye bakalım dedi 3 kere nst ye girdim. 3.de sancı çıktı. Bebek erken gelebilir dedi kendi doktorun gözetimde tutsun seni dedi. Serum verildi ağrı kesicili. Kan tahlili yapıldı. Safra kesesinden kanala taş düşürmemden kaynaklı kıvranmışım ama bu sayede dikkat etmem gerektiğini öğrenmiş oldum. Bidaha safra sancısı olursada ameliyattan bahsedildi. Antibiyotik verildi enfeksiyon olmim diye.Allah hayırlısını nasip etsin inş
Minnos53 Tweetybaby otururken hafif oldu yürürken bayağı etkilendim yatınca yoktu aradan şiddetli vuruyordu ama dayanılmicak gibide değildi canım
Tweetybaby FundaElmaYazici anladım canım çook teşekkürederimm aynenn öyle iyikide gitmişsin🙏🏻🐣 hadi hayırlı doğumlarımız olsunnn🙏🏻👼🏻👼🏻