Hanımlar selam, 15+6dayım. Sabah 7den beri karnımın sol tarafında bıçak sağlanır şekilde ağrı var. Kasıklarımda değil ağrım, biraz daha yukarıda. Ve sadece tek noktada ağrı var. Gece soluma yatıp uyumuştum hiç kımıldamadan yatmışım. Boynumda tutulmuş hatta. Bu tip ağrı yaşayan oldu mu?