Nevsevmom gebelik şekeriniz yoksa keyfini çıkarın yahu otuz kilo alan arkadaşlarım var. Bende gebelik şekeri var ve sürekli doğuma kadar istifra ediyorum ilk hamileligimde 7 kilo aldım..ikinciye hamileyim 24 haftaya giricez eksi beş kilo geriden geliyorum. Keşke sağlıklı güzel geçse de yesem alsam kilo bu verilir alınır. Doğumdan sonraki bir iki ay çok zor geçiyor zaten alışma süreci uykusuzluk derken çok kilo veriyorsunuz. İlkinde yedi kilo aldım bebeğim bir aylıkken 22 kilo vermiştim siz düşünün artık