busraayksll Kızlar sezeryan olacağım ama genel mi yoksa spinal mi daha iyi ? Spinal de bel ağrısından endişe ediyorum
Yasanixxxx busraayksll sipinal bence benimde ilk dogumum spinal di genel de toparlaması daha zor olur gibime geliyor spinal de uyuşma geçince agrılı oluyor ama toparlıyorsun
gamzosgamzos busraayksll ben iki dogumumdada spinal anestezi tercih ettim çok memnun kaldım son dogumumdan 19 ay geçti bel ağrısı yaşamıyorum
asell13 busraayksll spinal öneririm acı yok zaten sakinleştirici veriliyor. Diğer şekilde uyanır uyanmaz acıyla kalkıyosun çocukla ilgilenmek zorlaşıyor kendine gelemiyosun bi türlü spinal rahatlık bence
Jaleisik 8gun önce nornal dogumdan sezeryana dönmek zorunda kaldım, doktorumun tavsiyesi üzerine spinal sezeryan oldum iyiki öyle olmuşum sonrasında ne bel ağrısı ne iğne acısı ne narkoz etkisi vs olmadı çok şükür
ecembugra53 busraayksll canım ben ilk cocugımda spinal oldum 2. ye hamileyim bundada spinal olucam spinal rn iyisi tavsiye ederim 🙂
Busiss busraayksll psikoloji olarak ben daha fazla etkileneceğimi düşünüyorum spinalde sonuçta uyuşuklu var ama herşeyi hissediyorsun haberin oluyor görüyorsun vs genel anestezi tercih ettim ilk doğumda şimdi de öyle düşünüyorum tamamen çoğunda bel ağrısı kaldığınıda duyuyorum
busraayksll Çok teşekkür ederim hepinize kızlar bende spinal e daha yakınım ama annem de belin ağrır felan diyordu
Yazmelegi_ busraayksll aynen bana da öyle dedi o yüzden genel oldum eşimin kuzeni spinal olmuş 2 yıl oldu hâlâ ağrıyor diyordu galiba bünyeden kaynaklı