Bende yaptırmayacaktım ama suyum çok fazla olduğu için doktorum önerdi gene yapmayacaktım hastanede olan olayı anlattı doktoruma yüzde yüz güveniyorum 37 haftalık bebek anne karnında şekerden dolayı ölmüş bu beni çok etkiledi ve çok korktum tabii Rabbimin işi elbette tedbrini al takdiri Allaha bırak derler ya öyle çok dua ettim çok şükür bi sıkıntı çıkmadı ve çok tatlı yememe rağmen