Cantanem44 Bugün 22+1 günlüğüm sabahtan bu yana hiç hareketini hissedemedim çalışıyorum işteyim uzanma şansım Yok ama ayakta yorucu bir işim Yok hep masa başındayım şekerli bisküvi yedim yine Yok yemek yedim yine yok bu haftalarda olup düzenli hareketlerini hisseden var mı?
Ysn Cantanem44 bazen ne yersen ye tepki alamazsın:) bu zamane bebeleri maalesef daha anne karnında bizleri parmağında oynatıyolar 🤗
Cantanem44 Offf kızlar valla öyle o kadar moralimi bozuyor ki konuşuyorum yine tık Yok inat oğlum benim😂1 tekme hissetsem yeter ama yok😡😡