Kızlar 30 Haftalık hamileyim kendimi çok halsiz hissediyorum yataktan kalkmak istemiyorum sadece yatmak istiyorum anlam veremedim tansiyonuma bakıyorum her zamanki gibi normal ama benim hiçbir şey yapmaya halim yok şekerim de yok demir ilacı da kullanıyorum benim gibi olan var mı 🥺