Scelikler Kizlar daha doktora gitmeme var merak ediyorum yeni hamileyim alttan alttan ağrıyor arada normal mi
Scelikler Melodimm yok canım daha 1 kez gitdim 2 hafta sonra kalp atislari için gel dedi haftaya gideceğim merak ettim bir sorun mu var acaba diye tecrübeli annelere sormak istedim
AleynaResul Scelikler çok normal bende ilk başlarda yürüyemiyodum nerdeyse kasıklara kadar bile vurabiliyor şimdi ara sıra vuruyor 31+6 yım oluyo yani korkma sadece dinlenmeye bak bol su tüket sağlıkla gelsin❤️
Scelikler AleynaResul benim hic belirtim yok arada böyle oluyor belirti olmamasida endişelendiriyor beni normalse iyi bari teşekkür ederim
AleynaResul Scelikler inan belirtin olmasın diye de dua etmen lazım ben 4.ayıma kadar cehennemi yaşadım diyebilirim 2.trimester harika geçiyor son trimester da zaten götümüz peşimize zor geliyor 😂😂