Muminee merhaba canım benim öyle olmuştu. Normalde 27nisanda adet olmuştum,1 haftalık gecikmeler stres vs yüzünden arada oluyordu o yüzden çok takmadım ama haziranın başında şüphelenmeye başladım sonra test yaptırdım ve hamileymişim😀🥰ama doktor haftasına baktığında bana son adet tarihini sorunca 11 Mayıs olarak söyle çünkü o haftayla uyumlu,geç döllenme olmuş dedi