Kızlar tahmini regl günüm 24-26si arası olacak
Ovulasyon takibi yapmıyorum ama 2-3 gün önce yumurtlamam ve catlamam oldu akıntıdan hissettim
Sorum şu en erken ne zaman test yapmalıyım?
Bir kere kimyasal gebelik geçirdim o yüzden test yapmaya da korkuyorum umutlanip üzülmekten korkuyorum 🥹