Kızlar selamlar 🌸25+5 deyim .çalışan bir hamileyim öğün araları kraker vs yiyordum ama Dr yulaf ya da yoğurt vs tüketebilirsn dedi. Sabah sütle karıştırdım üstüne muz, çilek attım tadı fena değildi ama pişirilen tariflerde var sanırım. Siz nasıl yiyorsunuz menü önerileriniz varsa paylaşır mısınız? Bir de hergün mü tüketiyorsunuz