Ben sezeryan oldum spinal.
Baş ağrısı yaşamamak için yanınızda kettle Nescafe bardak götürün. Ve doğumdan sonra için ki baş ağrınız olmasın ben öyle yaptım baş ağrım olmadı.
Hastane de 2 gün kaldım. Sezeryan dan sonra sütüm az geldi minik minik damlacık şeklinde. Ben yanımda sağım makinami götürmüştüm ara ara sağdım.
Ama hastanede kaldığım 2 gün boyunca mama takviyesi yaptık. O yüzden yaninizda mama da götürün.
Hastane psikolojisiydi galiba eve geldiğim zaman sütüm gelmişti.
Bu arada bol bol emzir hastanede bile sütün bebek emdikçe gelir. Yaninizda emzirme yastığı götürmeyi unutmayın