Yayiscanan ben tok karnına içiyorum doktorum yeterki iç ac yada yok fark etmez dedi gayette demirin yuksek bır aıkıntım yok ben basından beri hep tok karnıma içiyorum.
bı ıkı defa denedim banada mide bulantısı yaptı sonradan bıraktım o sekılde kullanmayı.sizde tok içebilirsiniz hiç sıkıntı olmaz