Selam kızlar, clear blue erken gebelik testini uyguladım sabah ilk idrarla ancak idrarı süngere çekerken ekran bulanıklaşıp mavi bir mürekkep lekesi kaplandı sonra düzeldi 1 dakika sonra. Böyle bir şey normal mi ilk defa görüyorum ?
Dün regl olmam gerekirdi olmadım. Hamilelik ya da regl belirtilerim de yok. Düzenlidir. Sizce tekrarlayayım mı 1-2 sonra yoksa yok mu kabul edeyim ?
Ovulasyon 23 ekim son iliski tarihi 26 ekim. Henuz idrara gecmemis olabilir mi ? 25 ml hassasiyetinde test.
Simdiden cok tesekkur ederim. 🌸