Özellikle yıllardır kedi bakan davranışlarını anlayan hanımlar yorumlarınızı bekliyorum şimdi benim 3.5 yaşında kızım var iki tane de tuvaleti var birine sadece çiş, ötekine de sadece kaka yapar kendi böyle karar vermiş sebebini bilmiyorum 😄 ama kaka yaparken uzun süre eşeliyor baya kazıyor genelde sabaha doğru yaptığı için kazma sesine uyanıyorum baya bı sürüyor yani uygun yeri bulması neyse sonra yapıyor heralde üstünü kapatıp koşarak uzaklaşıyor koridora doğru ama her seferinde koşuyor yani bir sağlık sorununa mi işaret ediyor yoksa o tuvaleti mi beğenmiyor bilemedim. Çiş yaptığı tuvalette sıkıntısı yok