Elfve eşine etrafa nasıl açıklarım kısmını anlamadım sağlık bu annen keyfee mi kalamam ditor sanki eşinle konus durumu izah et annesini arasın paşa paşa gelsin kaynanam açtırmasılar bnm ağzımı ne b*ka yarıyor bu kaynana milletş yaa şahsen bnm 2 doğumum olacak ve kaynanamı çağorıcam annem bna daha yakın (manevi olark) ama kadında fıtıklar var dizleri ödemli kötü durumda kendisinin demeini bırak bn bile istemiyorum o halde gelip yorulmasını (ki normal doğum bnmki sezaryen de değil) kaynanama söyliycez yaklasınca doğum çıksın gelsin anca bebek sevmeye gelir ndn bizim ismimizi koymadın der burun büker bni beğenmezler yok öyle valla gelecek sende eşinle gzlce konus sağlık bu sana bakıcam derken kadıncagız hastanelik mi olsun anası çıksın gelsin başlatmasın kızına gezmesine sonra gider gezmeye töbe yaa nassıl açıklarım dedirtiyolar insana şu hale bak ne durumlara ne hallere geldik yaa sinirlendim valla