Dilsahela Gunesdunyaa benım kı gonderıldı allaha şükür temız çıktı sonucu inşallah sızınde geçer gerek kalmaz antibiyotik kulanıyormusun oda fayda eder
Dilsahela Gunesdunyaa benimde öyle yarın kontrole gıdıcem bakalım ne dıyecek sızde kafaya takıyormusunuZ benım gıbı 😔
Gunesdunyaa Dilsahela düne kadar çok takıyordum kitle biraz küçülünce ne yalan söyleyim moralim biraz düzeldi. Tamamen geçecek diye düşünüyorum moral bozmamaya çalışıyorum sizde öyle yapın. Çünkü insan kafasına taktıkça daha çok üzülüyor.
kbrmrym96 Merhaba bende iki gündür ağrım oluyor dayanılmaz bir ağrı sağlık ocağında doktor muayene etti enfeksiyon görmüyorum dedi şikayetlerin artarsa antibiyotik kullanman gerekir dedi siz doktor olarak hangisine gittiniz kadın doğum doktoruna mı
kbrmrym96 Dilsahela 22 gün geçmiş yeni görebildim çok şükür geçti o hafta çok ağrım oldu annem ben bir şey canın çekmiştir ondan da olmuş olabilir dedi o zaman bebeklerim küvezde olduğu sadece sağım yapıyordum
Guzelligim Gunesdunyaa çok geçmiş olsun bu işlemi hangi bölüm yapiyo acile mi gitmem gerekiyo özele genel cerrahi ye gittim sadece antibiyotik verdi kızarıklık ve ağrı devam ediyo kızarıklık ilaçlardan sonra mi duzeliyo
Gunesdunyaa Guzelligim genel cerrahiye gittim ben enjektörle boşalttıktan sonra yavaş yavaş geçmişti benim kızarıklık
Guzelligim Gunesdunyaa bende genel cerrahide gittim antibiyotik verdi iltihapli geliyo dediğim halde geçmezse üni hast.git dedi orda da kan ve ultrason istedilrr