Mastit gibiyim şuan göğsümde 6 gündür bir kitle var. İlk başta düzelir diye önemsemedim iki gündür uğraşıyorum tıkanıklığın açılması için masaj soğuk sıcak kompres lahana sağım emzirme aklınıza gelebilecek çoğu şeyi denedim ama yok açılmıyor o düğüm. Ne yapayım ben şimdi açılmadıkça moralim bozuluyor.