_Tazeanne canım benim bu sefer ki enfeksiyonun kanda crp değeri baya yükselmişti 97,80 civarı falan olmuştu bana antibiyotik yazdılar önce ben kullanmadım kustum sürekli doktorda tek seçenek yatılı tedavi dedi hemencecik iyilestik çok şükür idrar yolu enfeksiyonum bu sefer yoktu diğerinde çok varmış onuda düşük doğumla attım ben onda bilmiyordum enfeksiyon olduğunu ondan düşük oldu