Devlet hastanesindeki bi doktor Doğumunu bana yaptırmicaksan bana gelme dedi. Normal muayene için falan
Ben de şikayet ettim sağlık bakanlığına
Hastalarla iletisimle ilgili eğitimler veriyoruz doktorlara zaman zaman dedi görevli telefonda. Bu doktora eğitim ise yaramamis dedim. E bari haberi olsaydı şikayet ettigimden dedim. O da yok.
Şikayet de bi ise yaramiyor bunları maalesef