Günaydın anneler 🌸
Dün ilk kontörlüm vardı 7+0 keseyi gördük ama doktorum kalp atışı için erken dedi alttan da muayane etmedi. Normal mi aerken mi acaba gerçekten kalp atisi daha yok mu 2 hafta sonra tekrar kontrol dedi daha önce bir kürtaj bir kimyasal gebelik yaşamıştım o yüzden çok korkuyorum. Sordum kalp atışını henüz erken dedi 2 hafta sonra bakicaz dedi bilemedim